سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگاهی به باغ ویلا های سهیلیه بندازیم!

خرید باغ ویلا در ایران

خرید باغ ویلا در ایران به نوعی وظیفه برای هر کس تبدیل شده که بعد از گذروندن یه سنی احساس نیاز به باغ ویلا داشتن توش به شدت به وجود میاد. 

یه جورایی میشه گفت نداشتن هیچ سرگرمی و تفریح باعث میشه رفتن به ویلا و باغ از یک تفریح اشرافی به یک تفریح عادی برای هر قشری تبدیل بشه. 

اما خب بد که نیست داشتن انگیزه ای برای پیشرفت و خرید یک ملک! 

اما  قبل از خرید ملک باید حتما بدونیم که چطور ملکی رو تو چچه منطقه و با چه مقدار هزینه ای خریداری کنیم. 

ما تو این وبلاگ یک به یک سعی می کنیم با اطلاعات اندک خودمون مناطق معروف برای خرید باغ ویلا در ایران و بخصوص در اطراف تهران رو خدمتتون معرفی کنیم. 

قبل از مطالعه این مطلب این موضوع رو بگم که من هیچ اطلاعات تخصصی در مورد باغ ویلا ندارم و همینجوری دارم می نویسم پس نوشته هایی که تو این بلاگ میخونید هیچ پایه و اساس علمی نداره و اون ها رو خیلی جدی نگیرید. 

خرید باغ ویلا در سهیلیه کرج

خب از اونجایی که اکثر خریداران باغ ویلا در تهران و کرج ساکن هستند و ما هم هیچ اطلاعات بخصوصی در مورد باغ ویلا های لوکس سمت دزفول و غیره نداریم، به معرفی و بررسی مناطق این منطقه می پردازیم. 

سهیلیه کرج یکی از معروف ترین مناطق باغ ویلایی در اطراف تهران به شمار میاد. 

سهیلیه در اطراف هشتگرد کرج و نزدیک به اتوبان تهران قزوین قرار داره و به همین دلیل از نظر دسترسی تو شرایط نسبتا خوبی قرار داره. 

آب و هوای منطقه سهیلیه به دلیل داشتن باغات فراوان و دوری از تمدن شهری، بسیار خوب و دلنواز هستش. 

مناطق باغ ویلایی بسیار زیادی در اطراف سهیلیه واقع شده که همشون تا حدی شناخته شده هستند و زیاد نیاز به معرفی ندارند.

  • تهران دشت
  • سرخاب
  • زعفرانیه
  • کوروش
  • تهران ویلا و ایران فریمکو 
  • و ... 

از اصلی ترین مناطق باغ ویلا اطراف سهیلیه هستند که با قیمت های متفاوت و متنوع باغ ویلا ها در این مناطق معامله میشه. 

خاک این منطقه بسیار خوب برای کشاورزی و کشت و این چیزا هستش. 

خیلی از میوه ها و محصولات کشاورزی تهران و کرج هم در مناطق همین اطراف کشت و تامین میشه. 

امکانات منطقه سهیلیه کرج

از نظر امکانات باید بگم که منطقه سهیلیه کرج دسترسی در حد روستا به شهر و امکانات شهری داره و اگر نمثلا نیاز به بیمارستان داشته باشید این منطقه برای شما خیلی پیشنهاد نمیشه. 

از نظر داشتن آب و تلفن و گار و ... خیالتون راحت باشه که میتونید به راحتی این موارد رو تو باغ ویلا خودتون داشته باشید. 

فاصله چندانی با کمالشهر و حصارک (کرج) نداره و همچنین به هشتگرد هم نزدیکه که خب میتونه نشون این باشه از نظر دسترسی هم اگر کار خیلی فورس نداشته باشید جواب گوئه

مافیا و خرید و فروش باغ ویلا در سهیلیه کرج

منطقه سهیلیه سر و صدای زیادی در مورد باغ ویلا کرد و همین امر هم باعث شد که مافیای زیادی برای معامله تو این منطقه به وجود اومد. 

افراد زیادی روزانه برای خرید باغ ویلا تو منطقه سهیلیه اقدام می کنند و باید خیلی جدی قبل از خرید داخل منطقه، در مورد خود ویلا، مدت زمانی که ویلا برای فروش گذاشته شده و ... تحقیق کنید. 

چون افراد سود جو هم تو این منطقه کم نیستند و چون قیمت باغ ویلا ها هم به شدت افزایش پیدا کرده، تحقیق و بررسی دقیق قبل از خرید بسیار مهمه. 

افرادی هستند که یک ویلای مشکل دار رو با کلی تعریف و تمجید به شما می فروشند و این قول رو بهتون میدن که تو یک هفته با بیشتر از قیمت برات آبش می کنم اما این خودشون هستند که بعد از معامله آب میشن و میرن. 

مورد دیگه که باید بهش اشاره کنم اینه که اگر قصد خرید زمین تو سهیلیه رو دارید و میخواید اونجا ملک بسازید، خیلی مواظب باشید و حرف هر کسی رو تو این مورد گوش نکنید چون دهداری و موارد دیگه خیلی میتونن مزاحم شما باشن در صورتی که این موارد اصلا قبل از معامله راجبش صحبت نمیشه. 

یعنی میخوام بگم اگر مراقب نباشید یک حفره درآمد دائمی برای معامله گر های سودجو تو منطقه خواهید بود. 

البته به همه افراد جسارت نمی کنم اما خب این کاملا طبیعیه که افراد سود جو همیشه تو این فضا ها ظاهر میشن و اگر بتونید با آدم مورد اعتمادی یک باغ ویلای سند دار، مرتب و قابل اطمینان رو خریداری کنید، از همه این موارد در امان خواهید بود و خب هزینه زیادی هم باید برای اون بکنید.